Nyt mulla on joku huivi vaihe päällä. Sen aloitti Clapotis huivi ja nyt teen Puro-langasta Baktus-huivia. Ehkä syksy ja kylmät ilmat on iso inspiraaton lähde tässä tapauksessa.

No toisaalta olen edelleen koukussa koruihin. Hopeakurssi ei ainakaan ole vähentänyt intoa. Mutta myös ihan ostokorut kelpaa mulle, Mä olen jo aikoja sitten kerännyt näitä palakoruja. On yksi ranneke aitoja Nominationeja, mutta ja toinen messuilta ostetuista paloista. Siinä käy helposti niin, kun kerää kuviopaloja jää aina yli niitä peruspaloja ja sitten alkaa taas suunnitella uutta ranneketta.

No se palakoruista, vaikka kivoja ovatkin, pidän enemmä "Pandora" koruista. Ne on nätimpiä. Aidot ovat vaan liian kalliita, mutta löysin netistä kukkarolleni sopivamman ketjun. Siihen kerätään myös maskottihelmiä ja lamppuhelmiä. Voi käydä vielä niinkin, että hopeakurssilla tekemäni pallot päättyy mun "Pandora" rannekeeseen helmiksi.